Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

(Ne)dobava plačanega blaga (vprašanje številka 00361)

12.1.2017, Vir: Tržni inšpektorat RSČas branja: 2 minuti

Vprašanje uporabnika in odgovor Tržnega inšpektorata Republike Slovenije navajamo v celoti.

Vprašanje številka 00361, objavljeno 12. 1. 2017

"Kaj lahko storim v primeru, če sem naročil določen izdelek, ga že plačal, podjetja pa mi ga, kljub poteku dogovorjenega roka dobave, še vedno ni dobavilo?

Odgovor:

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS,

 
 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih